Pages

Friday, February 9, 2018

President’s Day Sale at Pacific Honda!


While our first big sale of February is our President’s Day Sale, we are offering some strong specials all month long here at Pacific Honda. Whether you’re looking to buy or lease, we have a number of excellent deals on the best automobiles in our stable. If you’re interested in making a new purchase or lease this month, perhaps you should consider one of the following specials.


       Lease the 2018 Honda Civic LX 4DR AUTO for as little as $182 per month plus tax. This deal is good for a 36-month lease with approved credit. You will need to bring $1,999 for a down payment at signing, but these prices work out to as low as $6 per day.
       Lease the 2018 Honda Accord LX 4DR AUTO for as little as $229 per month plus tax. This deal also applies to a 36-month lease with approved credit and $1,999 at signing. These prices work out to as low as $8 per day.
       Lease the 2018 Honda Fit SPORT AUTO for as little as $159 per month for 36 months with $1,999 due at signing. This works out to just $5 per day.
       Lease the 2018 Honda CR-V LX 2WD AUTO for just $279 per month for 36 months with $1,999 due at signing plus tax. That means just $9 per day for this SUV.


If you are interested in taking a closer look at any of the new 2018 model year vehicles we sell here at Pacific Honda, come pay us a visit this month before these specials are gone. They end when February does, so hopefully we’ll see you soon!

4 comments:

  1. perkenalkan nama saya Sahra. saya berasal dari kota Reog Ponorogo saya pernah bekerja sebagai seorang karyawan di salah satu restaurant di dubai. dimana saya sudah hampir kurang lebih 5 tahun lamanya saya bekerja di restaurant tersebut.

    Keinginan saya dan impian saya yang paling tinggi adalah ingin mempunyai usaha sendiri di kampung, namun jika hanya mengandalkan gaji yah mungkin butuh waktu yang sangat lama dimana belum biaya kontrakan dan utan yang menumpuk justru akan semakin sulit dan semakin lama impian itu tidak akan terwujud

    saya coba" buka internet dan saya lihat postingan teman di https://pesugihanputihislamia.blogspot.com. Saya buka di google dan disitulah awal kesuksesan saya sampai sekarang alhamdulillah ya allah...

    jika anda ingin mendapat jalan yang mudah untuk mendapat kesuksesan seperti saya anda tak perlu ragu. atau malu dikejar hutang lagi, Tergantung keyakinan dan kepercayaan saja. Banyak pilihan di berikan yaitu Dana Hibah, penglaris usaha dagan, dana gaib, anka gaib togel, jampi pelet, dll

    Kini saya berbagi pengalaman saja sudah saya rasakan dan buktikan. Atau mungkin ada teman mau hubungi langsung beliau ini nomer WhatsApp nya 0822 9127 7145 Semoga bermanfaat. aminn...



    ReplyDelete
  2. Very interesting post. You have nice blog about cars. I'm waiting for more posts. :)
    ____________________
    www.srauto.pl

    ReplyDelete
  3. Good post but I'm thinking that you should add more photos next time :D

    ReplyDelete
  4. Halo.
    Saya Mr Rahel Cohran pemberi pinjaman pinjaman pribadi yang memberikan pinjaman peluang waktu hidup kepada individu, perusahaan bisnis, asuransi, dll. Apakah Anda dalam kesulitan keuangan atau membutuhkan pinjaman untuk berinvestasi atau Anda memerlukan pinjaman untuk membayar tagihan Anda tidak mencari lebih lanjut seperti kita di sini untuk membuat semua masalah keuangan Anda menjadi sesuatu dari masa lalu. Kami menawarkan semua jenis pinjaman dalam denominasi mata uang dengan tarif 2% tanpa biaya di muka. Saya ingin menggunakan media besar ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami siap membantu Anda dengan segala jenis pinjaman untuk menyelesaikan masalah keuangan Anda.Jika ya kemudian kembali sekarang melalui Email (rahelcohranloan@gmail.com) untuk lebih jelasnya, ANDA SANGAT BERTEMU.

    ReplyDelete