Pages

Wednesday, July 20, 2016

Honda Ads Put Vehicles in Dream Sequence



Every summer, Honda dealerships all over the country receive the latest shipments of many new Honda cars, SUVs, and minivans, which is what makes it the perfect time to hold the annual Summer Clearance Event that allows us here at Pacific Honda to offer up some of the sweetest deals of the year on the outgoing model year’s inventory.

To advertise the Summer Clearance Event this year, the Honda brand recently debuted a really fun ad campaign meant to entice buyers in the San Diego and Kearny Mesa, CA areas to head out to their local Honda dealerships and find the vehicles their hearts have been searching for.

The new “Now is the Moment” ad campaign, which features six different commercials, tries to capture that feeling of “love at first sight” by showing shoppers in a Honda dealership looking at a number of different models, then settling on the perfect one as their hair blows back and literal choirs begin singing to champion the connection.

The different spots showcase the 2016 Honda Accord, 2016 Honda Civic, 2016 Honda CR-V, 2016 Honda Fit, and 2016 Honda Odyssey, though each of them is graced with the presence of a different chorus. There’s one singing a ‘90s pop song, another an ‘80s rock ballad, and another still a soulful gospel song. They really are fun little fantasy sequences that capture the fun of finding a car that truly is “just right.”

We encourage you to visit our facility sometime soon to check out these models for yourself because, like we said, there is no better time of year to get a great deal on a new Honda vehicle. With any luck, you’ll have choirs singing in your head by the time it’s all over, too. We look forward to your visit!

3 comments:

  1. saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m

    ReplyDelete
  2. saya atas nama BPK. SAMSUL dari MADURA ingin mengucapkan banyak kasih kepada MBAH KARYO,kalau bukan karna bantuannya munkin sekaran saya sudah terlantar dan tidak pernaah terpikirkan oleh saya kalau saya sdh bisa sesukses ini dan saya tdk menyanka klau MBAH KARYO bisa sehebat ini menembuskan semua no,,jika anda ingin seperti saya silahkan hubungi MBAH KARYO no ini 082301536999 saya yakin anda tdk akan pernah menyesal klau sudah berhubungan dgn MBAH KARYO dan jgn percaya klau ada yg menggunakan pesan ini klau bukan nama BPK. SAMSUL dan bukan nama MBAH KARYO krna itu cuma palsu.m

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum 'Insya Allah' ISKANDAR LESTARI LOAN FIRM menawarkan pinjaman dengan tingkat persentase tahunan yang sangat rendah APR menghubungi kami melalui e-mail kami: {iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com} untuk menikmati hal berikut: apakah Anda ditolak oleh Bank sebagai akibat dari kredit Sejarah Buruk Anda berutang secara finansial apakah Anda memerlukan dana untuk ekspansi bisnis atau Anda ingin memulai bisnis dengan modal tambahan atau Anda memerlukan pinjaman yang sangat besar untuk melaksanakan proyek ini, antara lain dengan ISKANDAR LOAN FIRM Anda bisa mengatakan "Alhamdulillah" karena kami menjamin kelayakan kepercayaan kejujuran 100% dalam pelayanan kami segera hubungi kami BBM INVITE: {D8980E0B} atau melalui alamat e-mail di atas Assalamu'alaikum wr wb,

    ReplyDelete